Wednesday, September 8, 2010

Song of the Day








Günün karmaşasından, gündemin yoğunluğundan, ki özellikle bu günlerde, insan sanattan uzun süre uzak kalabiliyor. Yada başka bir deyimle insanlıktan çıkıyor! Müzik, bana en çok hitap eden sanat dalı ve benim için topraklama görevi yapıyor. Sıfırlıyorum kendimi bir nevi. Lissie ismine de geçenlerde eve dönerken Ankara'mızın yerel radyosu Max FM'de denk geldim. Uzun zamandır beni bu kadar heyecanlandıran böyle yeni birine denk gelmemiştim. Güzel, yetenekli, süper bir gırtlak ve videolardan anlaşıldığı kadarıyla muhteşem bir enerji! Genç yetenek dediğin böyle olur!

Bu arada Max FM ile ilgili bir yazı da yakında burada olacak. Çok iyi çalıyorlar cidden!

------------------------------------------------------------------

The year is 2010 and we are still capable of generating mind-freaking talented musicians! I came across to Lissie in Ankara's local radio Max FM, there will be a review about this radio station on this blog soon, and from the first moment I heard her I was mesmerized! She is young... she's talented... she's beautiful... she's very energetic and has a great voice. Don't miss out!

No comments: